Hvem er vi ?

Preg Lassa er en privat barnehage som blir driftet gjennom Preg barnehager AS. Barnehagen består av 4 avdelinger for barn i alderen 0-6 år.

Vi er en barnehage som ligger i bydelene Eiganes/Stokka. Barnehagen ble bygget i 1978 og renovert i 2013. Vi har et funksjonelt bygg med gode muligheter for lek og aktivitet. Barnehagen har gode, lyse avdelinger som kan tilpasses alle aldersgrupper.
Vi har et flott uteområde som innbyr til kreativ lek. Vi har trær til å klatre i, busker til å ha hytte under og en stor plen til å rulle i. Vi har en egen kjøkkenhage der vi dyrker grønnsaker og kan plukke bær. Lekeplassen har kjekke apparat som blir brukt gjennom hele dagen.

Vi har et flott nærområde som vi er veldig glade i. Vi har kort avstand til flotte turområder som vi bruker gjennom hele året.

Barnehagen er tilsluttet Misjonssambandet, under Preg barnehager AS og driver barnehage med kristen formålsparagraf.

Vår visjon er: Sammen om å sette verdifulle spor.